26 maj 2015

Sista lektionen EVER med Poya!

Som bekant har ni komp lektioner att ta ut i F&K och därför träffas vi för sista gången i lektionssammanhang nu på torsdag på F&K lektionen i ca 30min (13.10-13.40).

Det vore trevligt om så många som möjligt kom då eftersom jag gärna hade velat säga några avslutande ord till er som klass innan vi skiljs åt.

För er som inte har kompletterat det sista i GY-ARB eller inte har skrivit klart sista F&K arbetet brinner det verkligen i knutarna. Skicka in det snarast så ska jag försöka rätta, men garantitiden är ute sedan igår! Desto längre ni väntar nu, desto större chans att ni får F på kursen/kurserna då det inte kommer hinna rättas i tid.

Följande elever har jag fått in fullständiga F&K arbeten ifrån:
Anton
Sama
Hampus
Jacob W
Jakob K
Johanna L
Johanna M
Kristoffer
Linus
Loreta
Martin
Robin
Shqiponja
Josef

Finns ni inte med på listan beror det på att ert arbete inte är klart och därmed riskerar ni att inte klara kursen!

Kontakta mig snarast om ni har några frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar